Święta, Sylwester - pozytywny koniec roku

Witam wszystkich w ostatni dzień roku 2018.
Święta minęły u mnie w bardzo miłej i rodzinnej atmosferze. Wigilia spędzona w pracy, później kolacja u dziadków. Pierwszy Dzień Świąt Bożego Narodzenia mocno napięty. Dziadkowie obchodzili Złote Gody, tj. 50-lecie ślubu. Z tej okazji odbyła się świąteczna impreza do białego rana. Zdjęcia znajdziecie na instagramie oraz na facebooku. W Drugi Dzień Świąt Bożego Narodzenia miałam zaszczyt uczestniczyć w Chrzcinach jak i Pierwszych Urodzinach Oskarka. Z tej imprezy również zdjęcia pojawią się na facebooku.
Podsumowując.. Święta minęły zdecydowanie za szybko, ale za to w rodzinnej i fantastycznej atmosferze ! Chciałabym tak co roku spędzać święta 🎄




Podsumowując rok 2018:
🎆 BLOG
Dziękuję wszystkim firmom, z którymi miałam okazję współpracować w tym cudownym roku. Mam nadzieję, że 2019 przyniesie kolejne owocne współprace.
Dziękuję moim czytelnikom za komentarze, za wejścia na bloga, za motywację do działania ! Oby odsłon mojego bloga w 2019 było jeszcze więcej niż teraz.:)
Dziękuję wszystkim za sesje zdjęciowe, za cierpliwość i za chęć do działania !
Cieszę się, że mój blog cały czas się rozwija, że przybywa fanów, odsłon i komentarzy ! Dziękuję !
🎆 MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
Dziękuję za zwiększającą się liczbę fanów ! W Nowym Roku będę starała się jeszcze bardziej dopracować moje media, a być może pojawią się zmiany, ale o tym wkrótce :) Obiecuję też ogronną dawkę kobiecych stylizacji od zmysłowych po bardzo eleganckie. Sukienki, garnitury to coś co mnie bardzo zafascynowało w 2018 roku !
🎆 PRACA
Ten rok był bardzo owocny, bardzo pracowity, a zarazem dużo nowych rzeczy się nauczyłam. Zaczęły pojawiać mi się nowe pomysły związane z przyszłością itp. Praca w Agencji Reklamowej, w której pracuje już prawie dwa lata, daje mi wiele satyafakcji, wiele kreatywnych pomysłów i cały czas uczę się czegoś nowego. Nowe znajomości, które są bardzo ważne w dzisiejszych czasach. Eventy, loterie, promocje - jest to odskocznia od codziennej pracy. Jest to praca, którą uwielbiam. Uwielbiam kontakt z ludźmi na targach, na eventach, na bankietach. Miałam również okazję uczestniczyć w tym roku na otwarciu Outletu, gdzie emocje były ogromne. Paca w Douglasie przypomina mi, że za moment koniec roku. W tym roku to mój 3 rok pracy w Douglasie w okresie świątecznym. Uwielbiam pakowanie prezentów, więc będę tam tak długo jak tylko będę mogła :)
Na 2019 rok mam kilka planów do zrealizowania, więc trzymajcie kciuki !
🎆 ZDJĘCIA
Miałam okazje sfotografować mnóstwo wspaniałych osób, kilka ślubów, chrzcin jak i urodzin. Jestem bardzo zadowolona z efektów. Po roku czasu fotografowania Nikonem D750 mogę z czystą przyjemnością powiedzieć, że aparat spełnił moje oczekiwania i mogę go polecić każdemu, kto swoją przygodę z fotografią zaczyna brać na poważnie. Mam nadzieję, że rok 2019 przyniesie mi kolejne zlecenia foto i że będzie równie owocny jak 2018 rok :)




Sylwester 2018 spędzam na domówce w gronie przyjaciół.

 A Wy? Może jakiś bal? Wyjaz? Sylwester pod gołym niebem? Na koncercie? Jest wiele wiele opcji na tą noc 🎇 
W tą cudowną noc zawsze zakładam sukienkę. Tym razem postawiłam na klasyczną czerń. A Wy?
Dajcie znać jak spędzacie Sylwestra !



Photo: Karol K. 📷 KLIK
Body: 👙 Elegrina 

Efektowne body to jest coś, co lubię najbardziej w stylizacjach ! ❤

Całą sesję zdjęciową w klimacie świątecznym i nie tylko możecie oglądać TUTAJ :)  Dajcie znać jak podobają Wam się efekty współpracy z Karolem :)

Zachęcam również do obserwowania mnie na moich kanałach w Social Media



🍾🍾🍾
Życzę Wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku 2019 ! Spełnienia wszysykich nowych marzeń, rozwijania się i życzę szampańskiej zabawy !!! 
🎆🎉🎊🍾🎉🎂🍹🎆

Komentarze

  1. Świetne sexowne body ;) pewnie wyszłaś :)
    Miałaś bardzo imprezowe święta widzę :) u mnie przebiegły spokojnie. Sylwestra również spędziłam ze znajomymi, urządziłam domówkę u siebie :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak, u mnie się dużo działo! Sylwester również jak najlepiej u mnie minął ;* Wzajemnie, Szczęśliwego Nowego Roku ;)

      Usuń
  2. Ładnie podsumowany rok. Zdjęcia piękne !! Samych dobroci w tym Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW Co za zmysłowe zdjęcia, super ! Najlepszego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i wzajemnie życzę wszystkiego co najlepsze na ten Nowy Rok ! :)

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia. Życzę udanego Nowego Roku.
    Serdecznie pozdrawiam.

    https://farbowane-podroze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz fantastycznie w tym stroju kąpielowym! Kolor i fason kostiumu kąpielowego świetnie na Tobie się prezentuje i eksponuje wiele atutów Twojego ciała :-)
    Pozdrawiamy
    Redakcja Modny Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudownie wyglądasz w tym body, muszę je zamówić, jest boskie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ! Jest cudowne, na żywo jeszcze lepiej się prezentuje <3

      Usuń
  7. Awesome pictures!! All the best in 2019!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne to body! Masz mega figurę! :) Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niech rok 2019 przyniesie spełnienie wszystkich najskrytszych marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sceneria i Ty w roli modelki ;) Jeśli mogę coś doradzić, to zaopatrzyłabym się na Twoim miejscu w blendę, żeby skorygować światło padające na twarz, bo cień włosów czy coś podobnego na twarzy zawsze się zdarzy. I potem giną trochę w ujęciu oczy, a to zawsze ogromna strata ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. thanks for shareing good articles i always follow your blog and you are the women and one more blog i follow high-program

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty