Wyjątkowy dzień, wyjątkowa sukienka

Dzień dobry wszystkim w ten piątkowy poranek :)
U mnie z rana sypał śnieg, lecz teraz już śladu po nim nawet nie ma. Za oknem -8૦C, więc trzeba się ciepło ubrać, żeby nie zmarznąć. Mimo tej ujemnej pogody, weekend u mnie zapowiada się bardzo aktywnie. Dziś impreza u dziadków, jutro roczek malutkiej Poli, a w niedzielę siłownia i leniuchowanie. We wtorek ostatni egzamin, na który muszę się pouczyć. 
Od wtorku do 20 marca całkowite wolne od uczelni ;) Żyć nie umierać. Mam nadzieję, że dzięki temu wolnemu, będę mogła być tu z Wami częściej. 
Pierwsza połowa lutego bardzo intensywna. Zapowiada się mnóstwo sesji zdjęciowych, efekty będę starała się publikować systematycznie :) 
Ja również w poniedziałek byłam na sesji zdjęciowej z zakresu sensual. Już nie mogę się doczekać efektów, którymi mam zamiar się z Wami podzielić  !!! :)

Sukienka poniżej była zakupiona na wyjątkowy dzień jakim jest ŚLUB przyjaciół, u których byłam świadkową w lipcu ubiegłego roku. :) Miała być długa, pudrowego koloru i delikatna. Taka właśnie według mnie jest. Oczywiście w kościele miałam tiulowy szal, bo tak nie wypadało wejść na msze. :)
A Wam jak się podoba ?
( - : Dajcie znać w komentarzach : - )









Stylizacja
Sukienka - Sugarfree
Buty - Gino Rossi

Fotografowała: Martyna :)

Zachęcam również do obserwowania mnie na moich kanałach w Social Media


Obecnie jest szał zakupowy, mnóstwo wyprzedaży w sklepach stacjonarnych, tłumy ludzi.. Uwielbiam biegać po sklepach, ale jakiś czas temu coraz bardziej zaczynam zamawiać ubrania i dodatki online. Jednym z moich ulubionych sklepów online jest Dresslily. Uwielbiam siedzieć w łóżku i przeglądać ubrania na tej stronie. Kilkanaście razy zamawiałam i zawsze byłam bardzo zadowolona. Jakość ubrań świetna, a ceny znakomite ! Dla osób, które kochają ciuchy to internetowy raj na ziemii. :) Zachęcam wszysykich na zakupy ! :)


Trzymajcie kciuki za mój ostatni wtorkowy egzamin !

Życzę wszystkim cudownego weekendu ! 

Komentarze

  1. You have a great fashion sense buddy. You are looking gorgeous in this dress.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sukienka! Wyglądałaś w niej jak księżniczka *.* Piękne zdjecia, jesteś mega fotogeniczna ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Aa cudowna sukienka <3

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Sukienka nie jest zbytnio w moim guście i stylu, ale na Tobie bardzo ładnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za szczery komentarz ;* Zdjęcia robiła moja cudowna pani fotograf , więc dziękujemy obie <3

      Usuń
  5. Love that dress - just gorgeous! :)
    I wish you all the best for your exam!

    OdpowiedzUsuń
  6. That is such a beautiful dress! You look gorgeous in it, dear!

    OdpowiedzUsuń
  7. Is that a tulle dress? If so, I'm already in love with it. Tulle and tutu fabrics can be so chic.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest ta sukienka! <3 wyglądasz w niej bajecznie ! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful dress and the color is divine. The pics have an unconditionally nice touch

    OdpowiedzUsuń
  10. What a gorgeous dress and a beautiful setting as well. Love the contrast and compliment of colors in the photos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm very happy. I am glad that you like them, publish photos. :)

      Usuń
  11. Such a beautiful dress. You look very gorgeous wearing it. Great photos too.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka choć nie w moim guście góra a reszta tak ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No góra jest dość odkryta, więc nie każdemu podpasuje ;) Ale na żywo pięknie się układa. Dziękuję ! ;*

      Usuń
  13. I like your gown. I love the color. I wanna wear that one too.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you. The dress is really cool and I sincerely recommend it :)

      Usuń
  14. You do look amazing in that dress. I think my daughter would love it as well. Especially the top part of the dress.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh yes. ! :* I recommend buying it for my daughter. The mountain is fantastic, the bottom is airy and it works beautifully !! :):)

      Usuń
  15. Wow you look soo pretty in that dress ... I am in love with that dress and the pictures are just perfect 😃👍🏼

    OdpowiedzUsuń
  16. This is a gorgeous dress and suits you very well :D The shade makes your skin tone more fair too!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna sukienka <3 Tylko jak sobie pomyślę, że nie będę miała przez najbliższy czas żadnej okazji, aby takową ubrać, to mi smutno :( U mnie sesja jeszcze w pełni, ale do przodu. Aktywnego wolnego czasu tak poza tym <3
    Obserwuję i zapraszam też do mnie ;*
    NapisaneKasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! No u mnie okazji od groma każdego roku, więc co chwilę nową kieckę potrzebuję :D Kolejne już w szafie wiszą ;) hehe takie małe uzależnienie do ciuchów itp. :)
      To życzę powodzenia na sesji, byle by wszystko za pierwszym razem się udało ! <3
      Dziękuję ;)

      Usuń
  18. Wow..you look amazing in this dress. Its one of my favorite color.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow..you look gorgeous in this dress. I love the color of the dress. I would like to buy one like this.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I recommend it is fantastic! You can buy it on the Sugarfree website. :)

      Usuń
  20. Piękna sukienka :) Cudnie w niej wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudownie wyglądasz Dominiko, sukienka wygląda na Tobie przepięknie, tak jak była by szyta właśnie dla Ciebie.
    Pozdrawiamy,
    zespół Ulubionej Bielizny

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna sukienka, zarówno krój jak i kolor. Szukam właśnie sukienki na wesele i naprawdę trudno znaleźć, jak wam się podoba taki styl - źróło Byłaby odpowiednia na wesele? A może powinnam wybrać coś bardziej neutralnego? Doradźcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kompletnie nie w moim stylu te sukienki z Twojego linku, ale każdy ma inny gust :) Jeśli takie lubisz, to kup, na wesele nie jest zła według mnie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty