Tęcza na ubraniach

Witam wszystkich !
W środę wyruszam na spontaniczne wakacje, które udało się zorganizować :) Bardzo się cieszę, bo w Polsce nadal pogoda nie rozpieszcza, mimo, że przed kilka ostatnich dni było +8 stopni. Nadal noce są bardzo chłodne. Ostatni weekend był w szczególności mroźny, bo temperatura w nocy spadła do -9 stopni ! Dlatego jadę się wygrzać w słońcu przed nadchodzącą wiosną :) Mam nadzieję, że jak już wrócę to pogoda w Polsce będzie przypominała prawdziwą wiosenną aurę :)
Nie chcę Wam jeszcze zdradzać, gdzie lecę, ale na pewno w środę się dowiecie na instagramie oraz facebooku :)
A może macie jakieś pomysły, gdzie mogłabym polecieć? Dajcie znać w komentarzu.
Na pewno w tym roku nie zabraknie postów na temat wyjazdów, ponieważ planuję ich trochę w tym roku ;)






Wiosenna pogoda przez chwilę nas rozpieszczała, stąd też wiosenna kolorowa stylizacja :) Dziękuję pięknie mojej cudownej Pani fotograf za świetne zdjęcia ! Uwielbiam latem barwne stylizacje. W szczególności uwielbiam bawić się kolorami na wakacyjnych wyjazdach, więc zachęcam do instagramowego świata, gdzie będę codziennie zamieszczała zdjęcia z wyjazdu :) 
Uwielbiam słońce, ciepło, letni klimat, więc mogłabym na różne wyjazdy w ciepłe miejsca jeździć co miesiąc a nawet częściej :)
Najgorsze w podróżach dla mnie jest pakowanie. Moje pakowanie składa się z kilku etapów i jest baaaaaardzo czasochłonne ;D Najpierw otwieram walizkę, otwieram szafy i wrzucam do torby to co mi się podoba. Na koniec patrzę i wiem, że torby nie dopnę, że bagaż będzie zdecydowanie za ciężki i że nie ubiorę wszystkich tych ubrań. No i zaczyna się... Pierwsza selekcja. To tak, to nie.. to tak, to nie... W końcu zostaje 3/4 tego co było na samym początku. Patrzę i nadal jest tego za wiele.. Wołam do pomocy mamę ;) Ona mówi, co brać, a czego nie :D No i wówczas robi się od razu tego mniej. Następnie buty i torebki :) Każda para butów musi mieć pod komplet torebkę, więc znowu są 3 selekcje, co ze sobą zabrać ;) Najmniej czasu zabiera mi zapakowanie kosmetyków ;D Dla mnie najważniejsze to tonik do buzi, pasta i szczoteczka do zębów, szampon do włosów i żel pod prysznic :) Na tym kończy się kuferek z kosmetykami. Oczywiście jak każda kobieta biorę zapas błyszczyków i pomadek, pomadek ochronnych, żeby usta zbyt bardzo mi nie wyschły na słońcu, tusz do rzęs, podkład i bronzer ;) Ale to jest zaledwie garstka tego, co znajduje się w walizce :)






Stylizacja:
Bluzka - River Island
Spódnica - River Island
Buty - Simple

Miejsce w walizce na pamiątki, zakupy i zachcianki na wakacjach ? Może być z tym ciężko :) Nadbagaż to coś, co mnie nie opuszcza podczas wyjazdów :) Zawsze na wakacjach kupuję pamiątki, czasem ubrania, torebki, buty :) Zależy co w danym kraju mi się spodoba :) Wówczas trzeba na to wszystko zrobić miejsce, aby móc zabrać to do Polski. Mój bagaż podręczny przeważnie jest pusty i czeka na nowości, które kupuję na wakacjach. Staram się nie przesadzać z ilością zakupów, ale czasem bywa to trudne ;) Tak więc zawsze jedna torba bagażu podręcznego jest pusta i napełnia się w drodze powrotnej.

A Wy macie jakieś sposoby na szybkie i łatwe pakowanie się ? A może w jakiś inny sposób przewozicie pamiątki i zakupy z wakacji ? Dajcie znać w komentarzach !


Zachęcam również do obserwowania mnie na moich kanałach w Social Media



Życzę Wam wszystkie dobrego na ten tydzień i na następny !
Dużo słonecznej pogody i radości na buzi :)


Komentarze

  1. To już nawet nie wiosna a lato :) spódnica idealna na słoneczne dni. Czyżby leciała z Tobą np do Hiszpanii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Do Hiszpanii lecę latem, więc też nie ;D

      Usuń
  2. Czuć wiosnę, a może nawet i lato w Twojej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ka cały czas próbuje doskonalić swoje pakowanie się :p często wyjeżdżam i mam coraz większa wprawę :D super ze odpoczniesz, tez chętnie bym uciekła teraz w jakieś mega ciepłe miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie Włochy ;) Piękna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I LOVE clothing with LOTS of color - because I am a COLORFUL person!

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanej podróży ! Już 3 marca niby ma być w Polsce 21 stopni! Wiec miejmy nadzieje ze tak będzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jak wrócę to będzie min. 20 w Polsce hehe ;)

      Usuń
  7. Ja zawsze pakuje najpotrzebniejsze rzeczy i nadbagaż mnie nie dotyczy:) Fajna stylizacja, chodź takie kolorowe ubrania nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tym razem też ograniczyłam walizkę do najpotrzebniejszych rzeczy i się udało ;)

      Usuń
  8. I like your dressing sense. And I am in love with your skirt. Your skirt is colorful and vibrant.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you. This should also be spring like my skirt :)

      Usuń
  9. Kochana wyglądasz tak pięknie, że mogłabym tylko patrzeć i patrzeć na Twoje zdjęcia! :)
    Spódniczka jest rewelacyjna, inspiruje i kusi spojrzenia.
    Pozdrawiam serdecznie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana ! Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)

      Usuń
  10. I'm so ready for spring travel and spring fashion. As much as I love the coziness of winter, I'm ready for something new to bloom.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja staram się nie pakować zbyt dużo, ale za to zostawić miejsce na drobiazgi, które kupię na miejscu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się staram, ale różnie to wygląda ;D Tym razem się udało <3

      Usuń
  12. Jak ja uwielbiam takie połączenia. Stonowana góra i wyrazisty dół! Cudownie! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna spódnica, czuć wiosnę :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Może to słoneczna Majorka. Ta spódnica byłaby tam idealna😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi Majorka niestety nie tym razem ;) Ale dziękuję <3

      Usuń
  15. Cudowna spódnica :)
    My w tym roku chyba ruszamy do Wilna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo nigdy nie byłam w Wilnie, ale znajomi zachwalali ;) Życzę udanej podróży !

      Usuń
  16. Zazdroszczę Ci też bym się chętnie do jakiegoś cieplutkiego miejsca wybrała. W tym roku niestety tylko swoim krajem się pocieszę, chyba że pod koniec fundusze pozwolą to się zaszaleje. Z bagażem nie mam problemów, zwykle pakuję najpotrzebniejsze rzeczy, które potem przywoże z powrotem. Nie potrzebuje pamiątek wystarczą, zdjęcia i wspomnienia. Chyba, że mam towarzyszkę podróży, która namówi mnie na zakupowe szaleństwo (a miewam taką) wtedy nie poradzisz i walizki najlepiej byłoby dwie zabrać ;p
    Stylizacja może nie do końca w moim stylu ale mega ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żeby udało się jednak zaszaleć na koniec roku ;) A co do szalonych zakupów, to ja jak widzę piękne rzeczy, to nie potrzebuję kompana, aby mi doradzał, lecz bardziej tragarza, żeby miał kto mi je pomóc nosić hehehe ;) A tak serio.. to uwielbiam zawsze kupić coś z danego kraju, coś ich pochodzenia, a nie made in china itp ;)
      Dziękuję i pozdrawiam;)

      Usuń
  17. Spódniczka super komponuje się z kwiatami w tle. Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bindu Thomas5 marca 2019 10:03

    What a lovely post and great outfits. Thanks for sharing this wonderful post.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna kolorowa spódnica, idealna na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi osobiście bardzo podoba się taka stylizacja. Kolory dodają radości i podkreślają urodę. Co prawda taka spódnica jest dla osób odważnych, ale ja na pewno chętnie był taką spódnicę ubrała.

    OdpowiedzUsuń
  21. You look absolutely amazing in this outfit :) very summery! x

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty