Moje zakupy z TakeShop

Kochani, mamy początek pięknego słonecznego weekendu.
Jakie plany macie ? Grill, działka  a może jakaś wycieczka ? U mnie jak zawsze wiele się dzieje. Sesje zdjęciowe, mnóstwo zdjęć czekających w kolejce na obróbkę. Dodatkowo w niedzielę jadę na targi kosmetyczno-fryzjerskie Look & Beauty Vision do Poznania. Liczę na kreatywne widoki i ciekawe opowieści, które później będziecie mogli oglądać i czytać na moim blogu :)

Twa tygodnie temu, przeglądając internet w poszukiwaniu nowych sklepów odzieżowych online, natrafiłam na fantastyczny sklep take shop. W swojej ofercie mają stroje kąpielowe, kombinezony, sukienki, koszule i bluzki, piżamy oraz bieliznę. Mężczyźni również znajdą coś dla siebie, ponieważ sklep ten oferuje również dział męskich ubrań. TakeShop w swojej ofercie ma również elektronikę, artykuły biurowe oraz produkty bezpieczeństwa. Ja jednak przejrzałam całą ofertę z działu damskiego i moje zamówienie właśnie przedwczoraj do mnie dotarło. Z każdego działu zamówiłam po kilka ubrań, aby zobaczyć jaka jest jakość ubrań. Poniżej przedstawiam Wam dwa stroje kąpielowe, które wypatrzyłam na stronie sklepu. Po odpakowaniu paczki wyjęłam oba stroje, obejrzałam dokładnie i... Wygląd w 100000% zgadza się z tym, co widać na poniższych zdjęciach. Przymierzyłam i rozmiar również był strzałem w dziesiątkę. Postanowiłam oba stroje wyprać w pralce. No bo przecież, co może stać się ze strojem kąpielowym? Oczywiście z uwagi na różnorodność kolorów, oba stroje były prane oddzielnie w temp 30 stopni przez 20 minut. Po wyciągnięciu i wysuszeniu na kaloryferach strojów, kolory bez zarzutów. Intensywność barw tak jak na początku. W stu procentach mogę polecić zakup strojów kąpielowych na stronie take shop.
    
Lewo  |  Prawo
Jak wszyscy wiedzą, jestem zakochana w zakupie sukienek. Tutaj niestety wybór był bardzo trudny, ponieważ 3/4 sukienek, które oferuje sklep, jest po prostu przepiękna! Wybrałam kilka idealnych kiecek na porę letnią i na nadchodzące wakacje. Długie i zwiewne uwielbiam podczas letnich spacerów wzdłuż plaży o zachodzie słońca. O tej porze powstają jedne z piękniejszych wakacyjnych zdjęć, więc kreacja, którą mamy wówczas na sobie, jest według mnie bardzo ważnym elementem, który musi pasować do całej scenerii. 
Krótkie zaś kiecki stanowią ciekawą opcję na letnią imprezę, letni spacer po mieście, wyjście na zakupy. Ja postawiłam na dwie różne sukienki. Jedna elegancka o bardziej imprezowym look`u oraz kolorze, druga zaś zwykła, prosta klasyczna pasująca na każde wyjście, w szczególności na plażę. Uwielbiam takie delikatne zwiewne sukienki, które idealnie pasują na strój kąpielowy. Która według Was jest ładniejsza? A może obie Wam się podobają ? :)
Lewo | Prawo
Muszę Wam powiedzieć, że sukienki w rzeczywistości wyglądają jeszcze piękniej niż na żywo. Będą one moim must have w walizce na kolejne wakacje ! :)
Postanowiłam również zamówić dwa kombinezony oraz jedną koszulę i jedną bluzkę. Z górną odzieżą jest o tyle łatwiej, że największą uwagę skupiam na składzie, ponieważ są to zestawy w garderobie, które nosimy najczęściej, a więc skład musi nam po prostu odpowiadać. Ja zawsze w koszulach i bluzkach stawiam na 100% bawełnę, która nie podrażnia mojej skóry, a przy okazji skóra jest w stanie oddychać cały dzień. Latem uwielbiam też ubrania z lnu, aczkolwiek z powodu ciągłego prasowania, nie są one pod tym względem moim must have. 
T-shirt zdążyłam wyprać i również nic się z nim nie zadziało, więc również polecam zakup bawełnianych bluzek. Co do koszuli to jest idealna jak na zdjęciu ! Jak chodzi o sprawdzenie jakości, to zabrakło mi czasu, ale w dotyku jest bardzo przyjemna i również mam nadzieję, że zagości w mojej garderobie na dłużej.  Z kolei kombinezony są nieodłącznym elementem na lato jak i na zimę, kiedy nie wiemy po prostu co na siebie włożyć lub nie mamy czasu na zastanowienie się. Ja gustuję w tych jednolitych, ponieważ mogę nadrobić w dodatkach. Mój wybór padł na dwa kombinezony w jasnych barwach. 
Oba są przepiękne ! Jakościowo bardzo dobre, rozmiar idealny. Na stronie jest mnóstwo przepięknych kombinezonów, więc gwarantuję, że każdy znajdzie idealny dla siebie !
Jak chodzi o zakup piżam i bielizny to uwielbiam zamawiać je ze stron online, dlatego też postanowiłam skusić się na zakup też tutaj.  Postawiłam na komplet czarnej koronkowej bielizny, którą na pewno pokażę przy najbliższej okazji sesji sensual. Czarna bielizna to klasyk, który trzeba mieć po prostu w swojej szafie. Nie ważne czy ma się jeden komplet czarnej bielizny czy też sto, ważne że jest jakikolwiek :)
Bielizna jest w rzeczywistości jeszcze piękniejsza, delikatna w dotyku, koronka nie jest gryząca. Idealnie nadaje się pod koronkowe bluzki, a majtki nie odznaczają się przy najbardziej obcisłych sukienkach czy też spódniczkach, więc duży PLUS za to. W wolnej chwili na pewno zamówię jeszcze kilka kompletów bielizny z tej strony. Jak chodzi o piżamy, to jestem wielką fanką flauszowych, frotowych, miłych i ciepłych kompletów piżam. TakeShop oferuje ogromny wybór różnego rodzaju nocnych ubrań tych seksownych, tych klasycznych lekkich na ciepłe dni, śmieszne zestawy dla młodych, komplety dla kobiet i mężczyzn oraz tych cudownych ciepłych piżam. Ja postawiłam na granatowy komplet z króliczkiem oraz na cudowny ciepły szlafrok z uszami misia ! Uwielbiam takie dziecięce motywy ;) A Wy też takie lubicie? ;)

Co sądzicie o moim dużym zamówieniu jak na pierwszy raz? Odważylibyście się zrobić takie zamówienie? A może na nowych stronach robicie pojedyncze zamówienie na samym początku? Ja nie żałuję, że zamówiłam kilkanaście ubrań, ponieważ z WSZYSTKICH jestem bardzo zadowolona ! Wierzę, że posłużą mi przez długi czas. W wolnej chwili podzielę się z Wami zdjęciami w nowych ubraniach i postaram się jeszcze dokładniej je opisać. Do tego czasu zapewne zamówię sobie ze strony take shop jeszcze kilka rzeczy, więc Was też serdecznie zachęcam do tego. Jakość jest adekwatna do ceny, a to jest najważniejsze podczas zakupów przez internet. 
Pozostawiam Was z zakupowym weekendem :)

Komentarze

  1. Koszula panterka przepiękna ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplet bielizny fantastyczny ! Chyba kupię taki sam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kombinezony ale wolę mierzyć ciuchy i przez internet z zakupionych rzeczy rzadko jestem zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię obie formy zakupów, ale ostatnio coraz bardziej lubię te online (;

      Usuń
  4. fajne sesja, ja pisałam piosenkę i miałam audycję radiową

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakupki ciekawe, przyjemnie się kupuje stroje kąpielowe i letnie ciuszki, aż się czuje że idą coraz cieplejsze dni. Chociaż i tak przyznaję, że ciepłe szlafroczki najbardziej skradły moje serce <3 Ja na weekend będę się bawić z siostrą w sesję zdjęciową w parku ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę kupić tą białą sukienkę na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Królik skradł moje serce 😀 świetny jest.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna kolekcja. Bardzo różnorodne wzory i fasony, Myślimy, że w tak bogatej ofercie każda kobieta znajdzie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w stu procentach. Ja w tej różnorodności jestem zakochana ;)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja robię zakupy w wielu zagranicznych sklepach i cieszę się, że można tam również robić przelewy z karty kredytowej. Zaczęłam używać jej od niedawna, ponieważ była mi potrzebna, no i tak już zostało. Korzystam, kiedy tylko mam potrzebę. A Wy jeśli chcecie się wszystkiego nauczyć, to możecie wejść sobie na stronę https://www.przelewy24.pl/blog/jak-zrobic-przelew-z-karty-kredytowej po wszystkie szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne, kupiłam je na Aliexpress dwa razy taniej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty