Pysznie i zdrowo z Lewandowską

Święta to czas radości spędzony w gronie najbliższych. 
Czy u Was też tak było :) ?
3 dni -> intensywnego jedzenia, ponieważ wszyscy mówią, że masz jeść, bo schudłaś od ostatnich świąt, siedzenia przy stole i rozmowy z najbliższymi oraz krótkie spacery z psem, bo przecież trzeba siedzieć z rodziną  :) Mimo to uwielbiam okres świat, zarówno Wielkanocnych jak i Bożego Narodzenia. Chociaż Święta Wielkanocne mają w sobie piękny urok, ze względu na ciepłą pogodę, słońce za oknem i chęć do czegokolwiek. Zimą gorzej jest mi się zmotywować, żeby coś ugotować lub upiec. Na stole świątecznym zagościła klasyczna babka z pudrem cukrem, którą cała moja rodzina uwielbia, a ja sama uwielbiam ją robić :) 
Dziś przychodzę z nieco innym jedzeniem, niż to które było w okresie świątecznym. 
Zawsze po obfitych daniach, trzeba przejść na jedzenie fit, żeby wrócić do swojego trybu i poczuć się po prostu lżej :)
Filet w papirusie czosnkowo-ziołowym, ziemniaczki w mundurkach z masełkiem i odrobiną soli no i oczywiście warzywna sałatka z przepisu od Lewandowskiej. Jej książka z zdrowymi przepisami nadal mnie fascynuje i tak jak na samym początku wspomniałam, że zrobię każdy przepis i dotrzymam słowa, choć może to być trochę rozłożone w czasie hih :)
Sałatka warzywna - składniki:
- dynia
- czosnek
- marchewka
- groszek
- kalafior
- brokuły
- bazylia
Wszystko pokroić i wymieszać w misce, dodać przyprawy według uznania i Smacznego :)









Ostatnie dni były u mnie bardzo ciepłe i nadal takie będą, więc zapowiadają się nowości fotograficzne. Zarówno jako modelka i jako fotograf, więc zachęcam do oglądania portfolio :)
Na instagramie również pojawią się nowości fashion i nie tylko  . . . :) 
Czasu do obrony pozostało mi nie wiele, więc cały czas intensywnie piszę kolejne strony. Jestem mniej więcej w połowie, więc mam nadzieję, że zdążę :) Dodatkowo jeden egzamin już za mną, mam nadzieję, że ocena będzie pozytywna.
Jeśli byście mieli chwilę czasu i trochę chęci, to proszę o rozwiązanie ankiety, która jest mi niezbędna do napisania pracy licencjackiej :) Z góry wszystkim dziękuję za pomoc ! 


Teraz częściej będę dodawać zdjęcia na Instagram niż tutaj posty, a to z powodu braku czasu, ale obiecuję, że wszystko nadrobię !!! :)

Macie już jakieś plany na Majówkę ?
Gdzie według Was warto pojechać ? :)

Zachęcam również do obserwowania mnie na moich kanałach w Social Media


Najnowsze sesje zdjęciowe znajdziecie poniżej


Życzę wszystkim miłego tygodnia oraz słonecznego weekendu :)

Komentarze

  1. Taki obiadek to ja rozumiem!:) Zdrowy i można się najeść:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za smakołyki ! Aż mam apetyt na taki obiadek dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowe jedzenie to podstawa dobrego samopoczucia ! (;

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa sałatka :) na pewno wypróbuję bo jestem wielką fanką sałatek :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na zdrową i bez wątpienia smaczną sałatkę. Ala ja również wyszukuje tutaj szczególnie w tych kolorach uchwyconych na pięknych zdjęciach na Twoim blogu masę inspiracji do świeżych wnętrz. Genialny blog z ogromną przyjemnością jeszcze Ciebie odwiedzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo,m że znajdujesz na moim blogu inspiracje :) Bardzo mi miło !!!!!

      Usuń
  6. Widzę, że bardzo proste danie i jednocześnie efektowne :) Chyba wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłam się głodna od samego patrzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już masz propozycję na dzisiejszy obiad ! Szybko, smacznie i zdrowo :)

      Usuń
  8. U nas jedyne czym się objadaliśmy to ryby, bo święta spędzaliśmy nad morzem i do tego bardzo aktywnie, więc ja po świętach zaczęłam zapinać pasek na jedną dziurkę ciaśniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łoooo , mało spotykane, ale super ! Gratuluję ;)))))

      Usuń
  9. Siła zdrowia i smaku w prostych daniach. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takiej sałatki jeszcze nie jadłam, ale chętnie sprawdzę przepis ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda smakowicie. Ja co prawda przez święta znowu nie przytyłam, mam dużą niedowagę ale nic na nią nie mogę poradzić, wę jedzenie fit raczej mi potrzebne ne jest, chociaż dla smaku nie zaszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z niedowagą ciężko sobie poradzić, chyba nawet gorzej niż z nadwagą. Wiem od kilku znajomych, które też nie mogą od dobrych kilku lat przytyć mimo chodzenia po różnych specjalistach.. No ale chociaż możesz jeść wszystko! <3

      Usuń
  12. Oj tak, zawsze po świętach nie marzę o niczym więcej jak fit, lekkich posiłkach! :)
    Zaprezentowane danie z chęcią odwzorowałabym u siebie, lubię połączenie mięska z warzywkami.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj raju, przepiękne zdjęcia. Narobiłaś mi smaka na coś fit... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają przepysznie, aż chyba wrócę z pracy i sobie sprawie coś pysznego według Twojego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty