Wiosna , ach to TY :)

Pogoda już na dobre zagościła w naszym kraju ;)
Słońce, ciepłe dni, brak deszczu i wiatru - prawdziwa wiosna ;) Ja już mój sezon fotograficzny plenerowy rozpoczęłam niezwykłymi sesjami z przepięknymi modelkami ! Czeka mnie wiele pracy, aby efektami zadowolić odbiorców no i oczywiście modelki, które stanęły przed moim obiektywem. W między czasie miałam kilka sesji, które również można oglądać w moim portfolio. Sesje modowe są moimi ulubionymi, ale prócz nich jestem zakochana w portretach, co świadczą najnowsze sesje oraz w sesjach sensual. 
Na uczelni rozpoczęłam ostatni semestr, plan zajęć wydawał mi się przepełniony, ale w praktyce nie jest źle. Nawet mam czas dla siebie, którego w poprzednich miesiącach ciągle mi brakowało. Za 3 miesiące obrona, której się cholernie boje, ale muszę dać radę (;
Na ten moment priorytetem jest napisanie pracy i jej obronienie oraz rozwijanie się w fotografii. Coraz więcej zleceń napływa, z czego się bardzo cieszę :)
Poniżej elegancka sesja w pięknym otoczeniu z promykami słońca.











Stylizacja
Sukienka - Elegrina
Buty - Aldo

Ostatnimi czasy z powodu braku czasu wszystkie odzieżowe zakupy staram się robić przez internet, ponieważ zdecydowanie więcej mogę zobaczyć, szybciej zamówić i oczekiwać na przesyłkę w domu. Jest to idealne rozwiązanie dla osób, które na prawdę nie mają czasu, a kochają modę tak samo jak ja :) Ostatnio wynalazłam sukienkę, którą prezentuję powyżej, w sklepie Elegrina i muszę Wam powiedzieć, że sukienka na żywo jest jeszcze piękniejsza ! Efektowna góra w połączeniu z mega rozcięciem na nogę - rewelacja ! Czuję się w niej jak gwiazda z czerwonego dywanu ;) Polecam odwiedzić stronę, może Wam też coś wpadnie w oko :)

Zachęcam również do obserwowania mnie na moich kanałach w Social Media


Najnowsze sesje zdjęciowe znajdziecie poniżej



Pozostawiam Was z fantastyczną wiosenną pogodą !

Komentarze

  1. Śliczna sukienka ! Piękne miejsce do zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW ! Wyglądasz przepięknie !

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna sukienka :) bardzo ładnie Ci w niej :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna suknia, trzeba przyznać, że wyglądasz w niej na prawde świetnie.
    Faktycznie wiosna już zagościła, choć u nas dziś trochę zimniej.
    Do sukni również masz piękne szpilki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna sukienka i świetne zdjęcia, bardzo klimatyczna sesja.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty