Miętowy maj :)

Kochani !
Majówka u mnie zleciała tak szybko, że nim zdążyłam cokolwiek kreatywnego zrobić, to czas już było iść na studia i do pracy. Aczkolwiek udało mi się zrealizować fantastyczną sesję w bardzo klimatycznym miejscu, efektami będę chwalić się już niebawem :) Następnie impreza z przyjaciółmi, potem wyjazd za Bydgoszcz na kolejny grillowy weekend no i w niedzielę do dziadka na urodziny :) Wczoraj było ciężko mi wstać z rana na uczelnię, ale trzeba było w końcu powrócić do szarej rzeczywistości i do myśli, że za moment obrona i trzeba dokończyć pisanie pracy. Na szczęście cały czas do przodu, wiec mam nadzieję, że się uda. Kolejny egzamin również za mną, mam nadzieję, że będzie pozytywnie ! :)




Pogoda mam nadzieję, że już na dobre zagościła i że teraz będzie już tylko lepiej, tj. cieplej, słoneczniej i letnio ! Po długim weekendzie pełnym zabawy, jedzenia, opijania się i wylegiwania czas na zmiany żywieniowe i czas wrócić do formy, aby latem być zadowolonym ze swojej figury. Ja już zaczęłam detoks, a WY? Macie jakieś swoje sprawdzone sposoby, w jaki zrzucacie zbędne kilogramy? Oczywiście mowa o zdrowych sposobach :) 
U mnie wygląda to następująco: 
- woda z cytryną z samego rana (1-2 szklanki)
- delikatne śniadanie w postaci 1 kanapki (ser lub szybka + pomidor lub ogórek)
- obiad przeważnie to u mnie albo kanapka albo owoc, zależy gdzie w danej chwili jestem, czasem zdarza się jakaś rybka lub sushi
- kolacja to warzywny lub sałatkowy mix
-> w ciągu dnia duży niegazowanej wody i oczywiście 1 lub 2 herbaty z cytrynką + 2 łyżeczki cukru, muszą być ;D
Słodyczy, fast-food`ów nie jest aż tyle, więc z łatwością z tego rezygnuję. Tak samo jest z mięsem, za którym po prostu nie przepadam i nie jest mi ono potrzebne do szczęścia :)
Zobaczymy efekty za miesiąc / 2 miesiące :)




Uwielbiam połączenie pastelowych, jasnych kolorów z czernią, a Wy? Lubicie wiosną i latem jasne kolory czy raczej gustujecie w ciemniejszych ubraniach? :) Ja uwielbiam czarny dół w połączeniu z czymś pastelowym lub też intensywnym :D

Zachęcam również do obserwowania mnie na moich kanałach w Social Media


Najnowsze sesje zdjęciowe znajdziecie poniżej



Życzę wszystkim pięknego, słonecznego tygodnia :)
Tym osobom, które zdają w tym roku maturę to życzę szczęścia i rozumu podczas rozwiązywania zadań :) A dzieciom, które mają w tym roku Komunię Świętą, życzę pięknych pamiątek w postaci zdjęć i chwil z najbliższymi <3

Komentarze

  1. Kurczę stylizacja wygląda bosko! Idealna na wiosnę :) Te piękne zdjęcia idealnie oddają wiosenną pogodę! :) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądasz w tym zestawie, świetna spódniczka ♥
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę, że tak łatwo możesz zrezygnować ze słodyczy i fast foodów ja je niestety uwielbiam i no jakoś nie da rady się bez tego obyć, mimo, że staram się jak mogę :(. Stylizacja świetna pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie ! :)
      Polecam chociaż robić krótkie przerwy w jedzeniu tzw "śmieciowym" Zobaczysz , że oczyścisz organizm choć troszeczkę :)

      Usuń
  4. Rezygnacja z niezdrowego jedzenia nie jest dobre, gdyż takie postępowanie nie ma sensu. Za każdym razem kiedy zjesz coś niezdrowego w postaci słodyczy czy innych smakołyków,będziesz się obwiniała " przecież miałam zrezygnować z tego jedzenia"
    Lepszym rozwiązaniem jest ograniczenie słodyczy i fast-food. wtedy będziesz lepiej się czuła - nie musząc rezygnować ze swoich ulubionych przekąsek.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie są moje ulubione przekąski, a rezygnacja z tego nie sprawia mi jakiejś przykrości itp. Lubię i fast-foody i słodycze, ale bez nich żyję i jest mi z tym dobrze :):)

      Usuń
  5. Kochana życzę wiele motywacji i siły na studiach - choć czuję, że masz jej bardzo dużo!
    Pięknie wyglądasz, ślicznie podkreśliłaś oczy, tak promiennie! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna spódniczka ! Idealny zestaw na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz przecudownie w tej stylizacji :) Mięta podkreśla Twoją urodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Ci się podoba moja stylizacja :)

      Usuń
  8. Piękna spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja, naprawdę ładne połączenie, szczególnie spódniczka mi się podoba <3. Powodzenia na studiach i nie martw się wiem z doświadczenia, że praca w końcu sama się napisze a obrona to tylko formalność ;). Pomysłów na odchudzanie nie mam, ja mam wrodzony brak tendencji do tycia po mamie. Takie chudziny jesteśmy i staramy się nabrać trochę ciałka, bo to też nie całkiem zdrowo. A Ty też się nie przejmuj bo figurę ładną masz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pocieszenie z obroną ! :) Wiem, że niezdrowo być zbyt chudym, tak samo jak zbyt grubym :D Trzeba być w sam raz ;D hehe dziękuję :*

      Usuń
  10. Piękna, skromna sukienka w świetnym miętowym odcieniu. Gratulujemy świetnej stylizacji, która idealnie podkreśla Twoją urodę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat połączenie bluzki i spódniczki, ale fakt wygląda jak sukienka ): Dziękuję !

      Usuń
  11. Piękna sukienka, uwielbiam ten kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy my dobrze widzimy, że jest to bluzeczka ze spódniczką? Połączenie wygląda jak całość. W pierwszej chwili byliśmy przekonani, że jest to sukienka. Naprawdę świetnie dobrałaś to połączenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dobrze widzicie ;D Bluzeczka ze spódniczką ;)
      Polecam takie łączenia ;);)

      Usuń
  13. Świetna stylizacja. W oko wpadła mi najbardziej bluzka. :)
    Co do odchudzania to się nie odchudzam bo nie mam takiej potrzeby. Jem wszystko na co mam ochotę ale też z głową. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty