Obraz na płótnie - piękny element wnętrz

Witam wszystkich w ten piękny słoneczny dzień :)
Jak już wszyscy wiecie, uwielbiam fotografię zarówno po jednej, jak i po drugiej stronie obiektywu. Ostatnio miałam intensywny czas zdjęciowy zarówno jako fotograf, jak i jako modelka. Ostatnią sesje miałam w cudownych apartamentach, co postanowiłam uwiecznić na cudownym obrazie na płótnie. Galeria Druku oferuje różnorodne wymiary obrazów, wszystkie są wykonywane na wysokojakościowym płótnie. Jest to idealna pamiątka na długie lata !


Ja już mam swój obraz powieszony w salonie. Trochę elegancji, trochę ekstrawagancji i trochę sensualności. Takie właśnie zdjęcia lubię ! Uwielbiam oglądać zdjęcia, kocham na nie patrzeć gdziekolwiek stoją lub są powieszone. Pół domu mam w zdjęciach i tych z sesji, tych rodzinnych jak i moich psiaków. Zdjęcia są najlepszym wspomnieniem do końca życia. 


Schowanie pięknych zdjęć na dno szuflady bądź do rzadko otwieranych albumów nie jest dobrym pomysłem w dzisiejszych czasach. Jako fotograf chcę wprowadzić dla moich klientów ślubnych tego typu prezent, w postaci cudownego obrazu z ich wyjątkowego dnia, który będzie towarzyszył im  przy wspólnych chwilach w domu ! Wyjątkowe chwile uchwycone przez profesjonalnego fotografa muszą ujrzeć światło dzienne. I nie tylko po to by pokazać swój talent, a też po to, by każdego dnia spoglądając na fotoobraz, Moi Klienci mogli przypomnieć sobie ten wyjątkowy czas sesji fotograficznej.

Czy Wy jako klienci bylibyście zadowoleni z takiego prezentu od fotografa ? :)


Jak widzicie mój obraz niby jest czarno-biały, ale podczas promieni słońca za każdym razem wychodzi w innym odcieniu. Mi się to podoba, a Wam ? 

Gdzie swój fotoobraz byście zawiesili u siebie w domu ?


Czym się kierować przy wyborze zdjęć do druku na płótnie ?

Kilka rad od Galerii Druku:
1. Odpowiednie wykadrowanie fotografii jest kluczem do osiągnięcia dobrego efektu końcowego i jednym z ważniejszych kroków w przygotowaniu zdjęcia do druku.
2. Podczas przygotowania zdjęć do druku powinniśmy wziąć pod uwagę dwa czynniki: dobrać obraz do wielkości ściany oraz uwzględnić motyw jaki przedstawia fotografia. Musimy zadbać, aby wszystkie istotne detale był duże wyraźnie widoczne - dobrze widoczne. 
3. Jaka rozdzielczość do druku? Im wyższa, tym lepszy będzie efekt końcowy.
4. Zwróćmy uwagę na rozmycia, brak ostrości i wyrazistości. Unikajmy zamkniętych lub też czerwonych oczu. Najłatwiej jest otworzyć zdjęcie na komputerze w powiększeniu i przejrzeć je, szczegółowo analizując każdy element fotografii.
5. Chcąc dodać tekst do naszego obrazu np. z dedykacją należy pamiętać o kilku ważnych kwestiach:
 -> Nie umieszczaj tekstu blisko bocznych krawędzi, tak aby nie został on zawinięty na bok obrazu
 -> Dobierz właściwą wielkość czcionki – najlepiej wyświetl końcową pracę w skali 1:1


Ja uwielbiam tego typu dodatki do wystroju wnętrz, mam nadzieję, że Wy też :)
Pamiętajcie ! 
Takie zdjęcie to pamiątka dla Was i Waszych bliskich. 
Fotoobraz to również idealny pomysł na oryginalny prezent :)

Życzę cudownego weekendu :)

Komentarze

  1. Zdjęcia to zawsze miła pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna dekoracja do mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ozdoba wnętrza:) Mam takie w łazience i cudownie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  4. O mamuniu, ale super zdjęcie! No i taki obraz to bardzo fajna sprawa :)
    Buziaki,
    Patrycja
    https://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) a zdjęcie to zasługa fotografa :D

      Usuń
  5. Fotografia piękna sprawa <3 Uwiecznienie wszystkiego w kadrach, wybór zdjęć do wywołania, jeszcze ciemni! Zdjęcie na płótnie moim zdaniem to super pomysł na udekorowanie wnętrza i Tobie się udało ;*
    Kasia | mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja umieściła bym swój obraz na ścianie na przeciwko biurka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie mam biurka ;D ale kiedyś, jak miałam to zawsze nad biurkiem wisiał jakiś obraz :)

      Usuń
  7. Zdjęcie jest boskie, pomysł zawieszenia go na ścianie świetny :) Ja by jednak swojego zdjęcia nie zamieściła. Nie lubię tego jak wychodzę na fotografiach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi co innego :) Ja uwielbiam fotografię, dlatego też taki pomysł :D

      Usuń
  8. Cudowny wystrój ! Elegancko i oryginalnie ;) Super pomysł na prezent

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę o wykonaniu takiego obrazu na płutnie (no może nie w sensie takim jak wyżej) ale chciałabym miej fotoobraz na ścianie, w większym formacie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też mam po całym domu porozwieszane zdjęcia :) Mąż się śmieje, że nie będziemuy musieli w ogóle ścian malować, tyle mam zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh ! Zawsze marzyła mi się ściana ze zdjęć zamiast koloru ;D więc zawsze wszystko jest możliwe :):):)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty