Druciane dodatki - HIT !

Dzień dobry kochani !
Trochę mnie tu nie było, ale to z powodu natłoku pracy oraz JUTRZEJSZEJ OBRONY ! Cała się stresuję, ale chyba dam radę, co nie ? :D U mnie ostatnio bardzo dużo się działo, to remonty, to sesja egzaminacyjna, to "dopieszczanie" pracy na studia, multum zleceń fotograficznych.. no i tak czas ucieka :)
Ale nawiązując do skończonego już remontu w moim pokoju, przychodzę do Was z wpisem na temat drucianych dodatków, które są bardzo modne no i ponad czasowe według mnie. Jedynym elementem, który nadal pozostał u mnie jest druciana lampa, a nawet dwie druciane lampy. Jedna na samym początku, czyli z 5 lat temu, w ogóle mi się nie podobała, a dziś jest HITEM ! Drugą natomiast kupiłam stojącą chyba z 3 lata temu. Ta druga urzekła mnie swoim wyglądem i kolorem, który idealnie pasuje do moich brokatowych złotych ścian. 
Jak każda dziewczyna czy też kobieta uwielbiam różnego rodzaju dodatki, a obecnie jestem zakochana w maleńkich drucianych stoliczkach !


Powyższe 2 stoliczki, jeden mniejszy i drugi nieco większy, znalazłam na Edinos. Już się nie mogę doczekać aż otrzymam przesyłkę i będę je mogła ustawić w swoim pokoju ! Szukałam ich dość długo, bo chciałam mieć idealnie złoty druciany spód i tu właśnie taki znalazłam. Sklep oferuje również 3 warianty kolorystyczne, więc każdy może wybrać kolor pasujący do danego wnętrza. Uwielbiam różnego rodzaju ramki, lusterka druciane, ponieważ wyglądają one nadzwyczaj surowo, a zarazem oryginalnie. Edinos oferuje znacznie więcej drucianych stoliczków, więc myślę, że każdy znajdzie coś w swoim stylu jak i w swoim budżecie, ponieważ ceny też są rozbieżne. Poniżej przedstawiam moje typy, prócz tego który zamówiłam :)


Nieco większy druciany stolik, na dole można położyć różne gazetki, a na blacie kawę i ciastko :) Bardzo klasyczny i funkcjonalny stoliczek, który wpasuje się w każde wnętrze !


Ten cudowny biały klasyczny drut z blatem idealnie wpasowałby się według mnie do dziecięcego pokoju. Pod blatem można włożyć fajne kolorowe miśki, które nadadzą klimatu dziecięcego, a blat stoliczka może służyć jako "biurko", na którym dzieci mogą sobie rysować na kartce, układać puzzle, grać w gry planszowe, itp. :)


Powyższy stoliczek jest już bardziej nowoczesny jak chodzi o jego kształt. Blat w kształcie pięciokąta wygląda dość oryginalnie, a pod blatem można postawić np. kwiatka, który będzie dodawał ciepłego klimatu :)

A Wam się podobają tego typu stoliczki czy inne dodatki z drutu?
Przypomnę, że druciane produkty już teraz są w różnych kolorach i są na prawdę fajne !
Mi akurat do mojego wystroju pasuje przeważnie biel, złoto, delikatny róż, beż. Z resztą sami możecie zobaczyć kawałek pokoju po remoncie na Instagramie :) na którego wszystkich serdecznie zapraszam !


! ! ! U W A G A ! ! !

Dodatkowo dla wszystkich moich fanów mam 
kod* rabatowy o wartości 15
"73ccaedi" 

Kod jest ważny dla PIERWSZYCH 20 osób ! :) 
Kto pierwszy ten lepszy !
*Kod jest na cały asortyment sklepowy :)

Komentarze

  1. Też jestem zakochana w takich dodatkach !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, te pierwsze stoliczki super wybrałaś !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się takie dodatki! Na moim nowym mieszkaniu na pewno się w coś takiego zaopatrzę :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam te druciane dodatki, są niezwykle inspiracyjne i urocze! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się kochana z Tobą! Lubię takie "surowe" inspiracje :)

      Usuń
  5. Coś świetnego ! :) drugi stoliczek mega !

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega dodatki, lubię taki styl (;

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się takie druciane dodatki! Sama mam kilka i pięknie ozdabiają mój pokój :) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe rozwiazanie z tymi stolikami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, są wielofunkcyjne, jeśli ktoś ma wyobraźnie ;d

      Usuń
  9. Zakochałam się jak je pierwszy raz zauważyłam to jest super dekoracja :D

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobne są teraz bardzo na czasie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe dekoracje do mieszkanie. Wydaje mi się, że nie jedna osoba będzie je w stanie wkomponować do wystroju swojego mieszkania ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty