Lato tuż tuż

Witam Was w piękny słoneczny wtorkowy dzień :)
Od początku czerwca dużo się u mnie dzieje, począwszy od cudownego Dnia Dziecka (tak, cały czas obchodzę to święto, ponieważ każdy z Nas jest czyimś dzieckiem, więc czego nie świętować :D), po moje imieniny oraz po wszystkie egzaminy, które już napisałam i teraz tylko czekam na oceny oraz na obronę, którą mam za 16 dni ! Tak ten czas szybko leci, że z dnia na dzień zaczynam się coraz bardziej stresować całą obroną i w ogóle, a jeszcze tyle rzeczy muszą zrobić, że to w ogóle już mnie przeraża ! Ale muszę dać radę :)
A Wy kochani już skończyliście studia czy jesteście w trakcie ? :)

Od dobrych dwóch tygodni upały rozpieszczają tych, którzy kochają lato, słońce i upały, a ja do tego grona zaliczam się w stu procentach ! Jestem uradowana, że wreszcie nadeszło prawdziwe gorące lato, a temperatury są około 30 stopni ! Raj na ziemi i to w Polsce ! :)  Ostatni weekend spędziłam u znajomych na grillowej imprezie, cała noc na powietrzu i ciepłe powietrze - tego właśnie mi brakowało ! Było cudownie ! No i na drugi dzień leżenie na hamaku, gdy słońce praży, ale zarazem też czujesz powiew wiatru - najlepsze uczucie ! :) A Wy jak spędzacie weekendy ? Jeziorko, grill, miasto, impreza ?  ;)

Ja już zabieram się za planowanie wakacji i kolejnych wyjazdów. W sierpniu na bank odwiedzę po raz kolejny cudowne Włochy, więc będę miała kolejną dawkę pięknych zdjęć i relację do opisania Wam z tej podróży. W lipcu natomiast planuję wyjazd na typowy wypoczynek do Hiszpanii, ale to jeszcze nie jest pewne. A Wy już macie zaplanowane wyjazdy? :)
Jak już wiecie z poprzednich postów, jestem zakochana w strojach kąpielowych i na każde kolejne wakacje mam nowe, bo po prostu mam na tym punkcie bzika ;D No i oczywiście na każdy dzień musi być inny :D Od roku jestem wierna firmie Elegrina, gdzie stroje kąpielowe zachwycają swoim wyglądem, jakością i oryginalnością. Na moim instagramie oraz facebooku, możecie zobaczyć jakie miałam stroje rok temu, a w tym roku jest jeszcze większy wybór, więc będzie w czym wybierać. Mam nadzieję, że do końca miesiąca zdecyduję się na kilkanaście nowych sztuk, bo na ten moment mam duży dylemat, a przecież wszystkich nie zamówię hehe ;D Moje pewniaki na te wakacje dodaję poniżej. Dajcie znać czy Wam też się podobają takie bikini :D





Cudownego tygodnia Wam życzę ;)
Dajcie znać, który strój według WAS jest najładniejszy ;)

Komentarze

  1. Mi najbardziej podoba się to ostatnie od lewej :) Jest piękne :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy czarny strój i w panterkę najbardziej mi się podobają! :)
    Powodzenia kochana w obronie, jestem pewna, że świetnie sobie poradzisz.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję <3 A na stroje już czekam z niecierpliwością :)

      Usuń
  3. Dla mnie te upały są męczące! U mnie wczoraj było 32 stopnie w cieniu! Masakra jakaś!

    Za dwa tygodnie jedziemy nad morze i mam nadzieję, że będzie ciepło a nie upalnie 😉 stroje śliczne! Różowy i ostatni biały najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natomiast jeśli chodzi o studia to 9 lat temu skończyłam licencjat, 7 lat temu magisterkę, a 3 miesiące temu studia podyplomowe 😉

      Usuń
  4. Mi najbardziej podoba się biały po prawej i panterka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje ulubione, już się nie mogę doczekać jak je ubiorę na wakacjach :)

      Usuń
  5. Za niecały miesiąc miną dwa lata odkąd jestem magistrem i... meh.

    Środkowy czarny strój jest super!

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com/2019/05/cztery-pory-smierci.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję ;D ja przed licencjatem się stresuję, a to już za dwa dni ! ;O

      Usuń
  6. Studia już skończyłam wiec ten miesiąc nie kojarzy mi się z natłokiem pracy, wręcz przeciwnie, korzystam z upałów i stawiam na odpoczynek. Najlepiej nad wodą ^^ niektórzy narzekają a ja tak jak Ty kocham tą pogodę. Nawet jak trochę ta popalić :P Pierwszy strój jest najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! :)
      No ja za dwa dni jak wszystko dobrze pójdzie też będę korzystała z wody i słońca już ta maksa <3

      Usuń
  7. Uwielbiam takie temperatury, moje baterie słoneczne się ładują w organizmie ;) Nie mogę się doczekać wakacji i odpoczynku w basenie :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! Mam tak samo jak Ty ! Czuję ciepło, to od razu mam więcej energii :)

      Usuń
  8. Piękne stroje, z chęcią zalozylabym je wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy strój bombowy ! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ten pierwszy w arbuzy! Cudowne kolory na nim

    OdpowiedzUsuń
  11. Nadal w trakcie studiowania, dwa lata do obrony magisterki, trzy do licencjatu, bo zaczynam drugi kierunek :D Również uwielbiam lato i jestem wstanie wybaczyć to, że w nocy w pokoju temperatura wynosi ok. 32 stopnie i nie da się spać. Mnie najbardziej się podoba strój w panterkę, a plany a wakacje? Amsterdam, Wiedeń i Bieszczady.
    Kasia | mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie ! Chciałabym kiedyś pojechać do Amsterdamu !

      Usuń
  12. Śliczne są te stroję! Uwielbiam się opalać, dlatego poszukuję fajnego stroju. Dobrze, że tu trafiłam :)
    Pozdrawiam!
    https://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie konkretnie do Hiszpanii jedziesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam na Ibizę, ale teraz już mam mętlik i sama nie wiem ;D

      Usuń
  14. Wszystkie są śliczne, ale ja bym wybrała pierwszy i ostatni. Wolę bikini odsłaniające brzuch bo zapewne jak większość z Was nie wyobrażam sobie stroju plażowego bez kolczyka w pępku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealnie !!! Ja też mam kolczyk i z chęcią go eksponuję latem, na plaży <3

      Usuń
  15. Najpiękniejszy jest ten ostatni biały strój:)

    OdpowiedzUsuń
  16. W tym roku, na razie piękna pogoda nas rozpieszcza. Mamy nadzieje, że te ciepłe, słoneczne dni będą jak najdłużej. Bo jednak lato to zdecydowanie nasza ulubiona pora roku. Trzeba korzystać z uroków lata pod każdym względem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty