Wakacyjne dylematy


Cześć kochani.



Dziś przychodzę do Was z małym wakacyjnym dylematem. Mianowicie.. zastanawiam się co lepiej zabrać na wyjazd do Maroko. Wiadomo, że biorę do walizki same letnie ubrania. Zastanawiam się czy zabrać więcej sukienek czy spódniczek? Czy może same sukienki zabrać ze sobą, a zrezygnować ze spódniczek? Jak myślicie... co jest wygodniejsze i co ładniej się prezentuje na zdjęciach? Dla mnie idealnie dopasowana stylizacja do pory i miejsca to jedno z ważniejszych spraw przed wyjazdem. Zdjęcia z wakacji to wspaniała pamiątka, więc wypada prezentować się na nich ładnie, żeby móc się nimi pochwalić po powrocie do codzienności jak i w przyszłości.




Mam na oku kilka nowych sukienek maxi, ale też kilka spodniczek przypadło mi do gustu. Głównie zależy mi na ubiorze na wieczór, ponieważ w dzień podczas zwiedzania nowych miejsc preferuję wygodę, czyli szorty w połaczeniu z T-shirtem. Jeśli mowa o typowych wczasach, to wiadomo.. stroje kąpielowe w zupełności wystarczą, bo wówczas uwielbiam wylegiwać się na słońcu i nagrzewać ciało.



Na wieczór wydaje mi się lepszą opcją sukienka. Najlepiej długa, zwiewna, ale musi być też elegancka. W tym sezonie królują kolory w odcieniu pustynnego piasku, jasnego różu i błękitu, pastele oraz barwy  przypominające rafe koralową. Błysk i neon również są modne, ale niestety niezbyt dobrze się w nich czuję. Lubię jednolite ubrania bez wzorów, a jak wzory to moje serce od kilku lat skradają kwiaty ! Długie sukienki z motywem kwiecistym w odcieni zieleni są czymś wyjątkowym dla mnie. To jest mój must have.

Dajcie mi znać w komentarzu co Wy byście wybrały. Pomoże mi to bardzo podczas pakowania ubrań do walizki :)









Specjalnie dla Was, przy współpracy ze sklepem Elegrina przygotowałam rabat na zakupy. 
Na hasło 
"MIGLIOREVITA10"
 otrzymacie -10% na całe zakupy !

Jak Wam się podobają moje propozycje poniższe od Elegrina ?  











Życzę pięknego tygodnia ! :)

Komentarze

  1. Myślę, że najlepiej będzie, jeśli weżniesz to w czym czujesz się dobrze, wygodnie i co będzie odpowiednie na każdą okazję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na wakacjach najlepiej mi się chodzi w sukienkach a to Ty sama musisz stanąć przed lutrem i wybrać w czym się dobrze prezentujesz i co najważniejsze w czym się najlepiej czujesz. Wakacje są po to, żeby wypocząć, a jeśli będziesz swobodnie czuła się w strojach to i na zdjęciach lepiej wyjdziesz :)
    Propozycje ładne, bardzo sexy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygoda na wakacjach przede wszystkim, zwłaszcza jak planujesz zwiedzać. Dlatego też wydaje mi się, że sukienki sprawdzą się lepiej, zwłaszcza te przewiewne. Maxi sukienki są super <3
    Kasia pisze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zakochana w maxi kieckach. W m.in. Casablance maxi sprawdziła się rewelacyjnie ❤️

      Usuń
  4. Muszę kupić taką czarną sukienke:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Siateczka <3 Przekonałam się do niej, i nie wyobrażam sobie mojej szafy bez niej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętaj, że Maroko to już inna religia i obyczaje. poczytaj na ten temat. Możesz być ubrana bardzo nieodpowiednio do miejsca wakacji. A czyjąś kulturę i obyczaje trzeba uszanować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, jeśli zwiedza się różne zabytki. Jeśli chodzi się po mieście to tak jak chcesz :) ale dzięki!

      Usuń
  7. Piękna ta ostatnka sukienka��

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarna sukienka super sexy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienki, które tu pokazałaś - wszystkie zachwycają ! Masz dobry gust :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są te sukienki, faktycznie ciężko jest się zdecydować na którąś. Ale jak nie wiemy co wybrać, to wybrać trzeba każdą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienki sa obłędne, wcale nie ma się co dziwić, że są dylematami. Ale najważniejsze jest to, by wybrać tą, w której dobrze się czujemy i jest na wygodnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty