Converse - tęczowy raj trampek

Kochani!
Większość z Nas uwielbia szpilki, koturny oraz buty, w których czuje się sexy. Ja również uwielbiam nosić obcasy, choć uwielbiam też wygodę, luźny styl, który zarazem także może być sexy. 
Moimi idealnymi butami na codzień są wszystkim znane trampki Converse. W swojej szafie mam ich kilka par, w różnych kolorach. Każda para jest dla mnie wyjątkowa, dopasowują się one do prawie każdej stylizacji. Ja osobiście noszę je i do spodni, i do sukienek, i do spódniczek, i do szortów itd. Trampki te są bardzo modne od wielu sezonów i większość z Nas ma choć jedną parę w swojej szafie z butami. Nie znam osoby, której by się one nie podobały :) Klasyczna biel idealnie pasuje do jeansów lub też do jeansowej spódniczki. Wyglada ten zestaw świeżo i klasycznie. 


Moim ulubionym kolorem jest czarny, a więc nie mogłoby zabraknąć trampek w tym kolorze. Uwielbiam je nosić na imprezy do czarnych spodni, gdzie na górę zakładam wówczas cos efektownego i całość wygląda elegancko i przede wszystkim WYGODNIE. 


ŻÓŁTY kolor według mnie jest dla osób odważnych, choć latem uwielbiam nosić te trampki. Są one lekkie, akcentuje nimi całą stylizacje i nadają one całości letniej, dziewczęcej odsłony. 


Szare są idealne na jesień. Takie bardziej "przejściowe" z lata do zimy. Nie przytłaczają swoim kolorem stylizacji, ale też nie nadają jej charakteru. Są wedlug mnie ładne i pasują do takiej nijakiej pogody i do większości stylizacji. Do nich uwielbiam nosić moja cudowną torbę w takim samym odcieniu Obag. Wówczas każdy dzień staje się wygodny. 


Puderkowy róż jest zarezerwowany tylko na ciepłe, słoneczne, letnie dni. Te trampeczki idealnie komponują się z białymi sukienkami, jeansowymi stylizacjami, zwiewnymi plażowymi sukienkami. 


Ja kocham te cudowne trampki, a Wy? 
Pokochacie je jeszcze bardziej, ponieważ MyBaze przygotowało specjalnie dla klientów CONVERSE WYPRZEDAŻ i buciki można kupić w każdym kolorze i w znakomitej cenie. Przy tylu parach, nigdy ich nie reklamowałam ani nigdy się z nimi nic nie działo. Piore je normalnie w pralce na 30 stopniach i po wysuszeniu są jak nowe. Przy częstym użytkowaniu wytrzymują kilka dobrych lat, więc to na prawdę super jak na trampki. 
Ja jestem bardzo zadowolonym klientem, więc zachęcam wszystkich do skorzystania z wyprzedaży i zakupienia wymarzonego koloru tej jesieni! 
Nic przecież bardziej nie poprawia humoru kobiecie jak udane zakupy, a więc tego Wam wszystkim dzisiaj życzę! 
Cudownego tygodnia :*

Komentarze

  1. Również uwielbiam trampki ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również preferuję raczej luźny styl:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ceny są super niskie, ale jakoś nie jestem ich wielką fanką, wolę inne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz jest dla mnie za chłodno ( zawsze mi zimno w stopy ) , ale mam i lubię chodzić w trampkach. Spodobały mi się te czarne. To byłby dobry zakup, pomyślę zatem ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ja jestem ich wielką fanką od dobrych kilku lat :)

      Usuń
  5. Ja tam olewam wszelkie buty na obcasie na rzecz trampek. Kocham wygodę, nie lubię się męczyć, nie raz zdarza mi się spontanicznie biegać albo wleźć gdzieś gdzie szpilki nie dadzą rady a trampki sprawdzą się wszędzie. Nooo może nie na śniegu :D
    Tylko przyznam Ci się szczerze ja kupują tańsze trampeczki :) Też lubię mieć kolorowy wybór a za kilka takich bym się nie wypłaciła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, tańsze ceny są lepsze ;D Ja stawiam na jakość, ale wiem, że tańsze nie znaczy gorsze ;D

      Usuń
  6. Trampki to wygoda. Ale i w jakimś stopniu klasyka. One pasują i do sukienki i do spodni. Są wygodne i uniwersalne. Sukienka tiulowa i trampki to mistrzostwo świata.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty