Kurs wizażu :)


Kilka dni temu ukończyłam kurs wizażu z Centrum Rozwoju Personalnego we Wrocławiu. Zawsze marzyłam, aby poznać podstawowe tajniki makijażu, stylizacji i jie tylko. Kurs jest bardzo interesujący. Materiały, które otrzymuje kursant są bardzo dobrze opracowane. Cały kurs ukończyć można za pomocą platformy online, co ułatwia każdej osobie zdobycie wymarzonego certyfikatu. 

Centrum Rozwoju Personalnego działa na rynku od 4 lat, czyli od 2015 roku i oferuje kursy e-learningowe, czyli online. Centrum Rozwoju jest placówką kształcenia ustawicznego , która umożliwia każdemu zdobycie nowych umiejętności w prosty i wygodny sposób. Swoją ofertę edukacyjną kierują do osób operatywnych i samodzielnych, chcących uzyskać konkretną wiedzę i podnieść swoje kwalifikacje ucząc się samemu. Egzaminy online są bardzo wygodne i nie trzeba się stresować, ponieważ na ich ukończenie mamy aż 90 dni. 

W ofercie Centrum Rozwoju Personalnego we Wrocławiu znajduje się obecnie ponad 70 kursów (oferta wciąż się powiększa), w kategoriach:

➡️ kursy stanowiskowe 
➡️ kursy hobbystyczne
➡️ administracja i zarządzanie
➡️ edukacja, kompetencje rodziców
➡️ media i komunikacja
➡️ nowe technologie
➡️ psychologia i rozwój osobisty
➡️ prawo i nauki społeczne
➡️ sprzedaż i marketing
➡️ zdrowie, dieta
➡️ kursy kosmetyczne
➡️ excel
➡️ kursy wideo

Ja wybrałam póki co kurs wizażu i czekam na certyfikat ukończenia, którym pochwalę się na blogu jak i na Instagramie. Oczywiście zaznajomie Was kilkoma ważnymi newsami jak chodzi o make up i nie tylko :) 

Klientami Centrum Rozwoju Personalnego we Wrocławiu są ludzie z całej Polski, jak również z zagranicy.

Korzyści dla klientów, które zapewnia Centrum to:
oszczędność czasu i pieniędzy,  kursy bez wychodzenia z domu - możliwość odbycia kursu w dowolnych dniach o dowolnej porze, niższa cena w porównaniu do kursów stacjonarnych, atrakcyjne rabaty na kolejne szkolenia, rzeczowe i inspirujące materiały szkoleniowe, zaświadczenie MEN oraz dyplom po ukończeniu kursu, możliwość uzyskania dyplomu w języku obcym.

Jak dla mnie jest to świetna opcja dla osób, które nie mają czasu, z różnych powodów, dokształcać się stacjonarnie, a bardzo chcą rozszerzać swoją wiedzę :)



Komentarze

  1. Świetny pomysł :) Właśnie czegoś takiego potrzebuje. W moim małym mieście nie mam takich szkół, a do najbliżej mam 60 km, więc no nie za bardzo pasuje. Oprócz tego wiadomo jak to jest z czasem. Zapisuję sobie tą stronę i zapiszę się na jakiś kurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam, bo robisz kurs wtedy, kiedy masz czas ;D

      Usuń
  2. Ciekawe. Sama jestem po kursie wizażu i chętnie rozwinęłabym się w jeszcze jakiejś dziedzinie. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to samo :):) więc w tym roku na pewno jeszcze jakiś kurs zrobię ;)

      Usuń
  3. mam ochotę na taki kurs zwłaszcza że jara mnie malowanie i kosmetyki:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna sprawa. Taki kurs to świetna droga to tego, by się rozwijać i być samodzielną. Na pewno po takim kursie jest łatwiej i znaleźć pracę i być może otworzyć własny salon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, choć otworzenie salonu to chyba nie dla mnie, bo to wiele lat praktyki trzeba mieć :)

      Usuń
  5. Też bym chciała iść na taki kurs, tylko narazie brakuje na to funduszy:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można odłożyć co miesiąc jakąś kwotę i wówczas zapisać się na kurs : Polecam , bo warto :)

      Usuń
  6. Świetna sprawa, sama bym się zastanowiłam na jakiś kursem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty