Prezent dla Chłopaka :)

Cześć kochani ! :)
Ostatnio bardzo dużo się u mnie działo, wiele zmian, oczywiście tych na korzyść. Spędziłam kilka weekendów z rodzinką, która wpadła w odwiedziny. Odwiedziłam Moto Show w Warszawie, gdzie weekend spędziłam rewelacyjnie !!! Miałam okazję wypocząć w SPA i oczywiście kilka nowych sesji się odbyło. Efekty będziecie mogli oglądać na facebooku, na którego serdecznie wszystkich zapraszam. Już niedługo moja najnowsza sensualna sesja w cudownym apartamencie !! Jeśli będę miała większą chwilę na wpis na blogu, to oczywiście obiecuję, że cała sesja pojawi się tutaj wraz z opisem :) Mam nadzieję, że uda mi się wyskoczyć jeszcze w tym roku na jedną sesję, gdzie będę mogła za pozować, ponieważ uwielbiam to robić, a wiadomo taka pamiątka w postaci świetnych zdjęć zostanie z NAMI na zawsze. 
Przy ostatnich imprezach rodzinnych nie zapomniałam o prezentach dla mężczyzn. Prezent dla Chłopaka ...czasem o niego ciężko, ale dzięki mojej ulubionej stronie z różnymi gadżetami i nie tylko znalazłam coś idealnego, dla osoby, która kocha spędzać czas w kuchni. Obrotowa deska do pizzy, zakąsek itd jest wręcz idealna !!!!!! Wykonana została z drewna bukowego, w którym osobiście jestem zakochana, zaimpregnowana olejem roślinnym, idealnie wykończona z cudownym grawerem ! Jej powierzchnia jest idealnie gładka, więc nie musimy się obawiać, że drewno będzie w jakimkolwiek miejscu "odstawać". Prezent na Dzień Chłopaka był bardzo trafiony z czego się bardzo cieszę. Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia deski, już w "użyciu" z pięknymi zakąskami na rodzinnej kolacji.






Dodatkowo MyGiftDNA oferuje produkty szklane m.in.:
karafka wraz z kieliszkami dla smakoszy doborowych trunków. Mam nadzieję, że będę miała okazję ją również niebawem wypróbować, ponieważ zbliżają się Andrzejki, więc to może być idealny prezent z okazji imienin :) Dziewczyny ! Zastanówcie się... sądzę, że każdy Andrzej cieszyłby się z takiej fantastycznej karafki z własnym imieniem :D Oczywiście grawer z imieniem można zmieniać według swoich wymagań przy personalizacji zamówienia :)


Kolejnym trafionym prezentem według mnie, dla mężczyzny, będzie portfel. MyGiftDNA oferuje portfel w super zestawie, który zachwyci każdego faceta ! Zestaw upominkowy składa się z portfela, metalowego długopisu, breloka na klucze oraz eleganckiego pudełka. Całość wykonana jest z ekoskóry. Grawer możemy personalizować na portfelu dowolnie. Na pudełku również możemy sobie zażyczyć dowolny napis. Brelok również może być poddany obróbce grawerem. Długopis zostanie bez napisów. 


Jak Wam się podobają tego typu prezenty dla mężczyzn ? Oczywiście są one dedykowane na różnego rodzaju okazje. 
Serdecznie zachęcam do odwiedzenia strony sklepu i zapoznania się z asortymentem :)
Miłego tygodnia wszystkim życzę !

Komentarze

  1. Z chłopakami zawsze jest najtrudniej. Mam czasem wrażenie, ze dla kobiet jest większy wybór wszystkiego, zarówno tańszych jak i droższych upominków. Coś z grawerem nawet ciekawie :) Andrzeja nie mam ;p ale już powoli można myśleć o prezentach świątecznych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, prezenty świąteczne jak najbardziej się znajdzie na tej stronie :)

      Usuń
  2. Kiedyś miałam wrażenie, że zrobienie prezentu dla płci przeciwnej jest ogromnym wyczynem... z biegiem czasu dostrzegłam, że mamy dostęp do wielkiej różnorodność. Zwłaszcza z pomocą przychodzą mi takie strony - a personalizowane podarki to super sprawa :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna ta obrotowa deska ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Stronki tego typu to fajna sprawa ! Zawsze można coś znaleźć fajnego ! Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super deska ! Rewelacyjna i w dodatku z grawerem :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega upominki są na tej stronce :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Super mają tam rzeczy, już wiem gdzie będe kupowała prezenty na gwiazdke:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty