Ostatni tydzień do świąt :)

Kochani, dawno mnie tutaj nie było, ale wróciłam z jesienno-zimowymi nowościami, które mam nadzieję, że Wam się spodobają. 
Moj Instagram i Facebook już udostepnia te fantastyczne nowości, które wykonał zdolny Maciej. :) 
U mnie mnóstwo pracy do końca roku. Sesja za sesją i brak czasu na cokolwiek. 
Ostatnio zdążyłam tylko zrobić w połowie porządki i wystawić ubrania na sprzedaż na grosze, więc jak ktoś byłby zainteresowany to proszę odzywać się na IG. Ubrania są nowe, bez wad, w różnych rozmiarach :) 



Ostatnio szukałam również fajnych filtrów do zdjęć, żeby nie bawić się w obróbkę od podstaw, no i znalazłam! Jak Wam się podobają takie kolory? Ja jestem zachwycona, tym bardziej, że aplikacja jest całkowicie darmowa. Po szczegóły zapraszam w komentarzach. 



U mnie przygotowania do świąt idą jeszcze nie do końca tak jak powinny, a święta coraz bliżej. Został już tylko tydzień do Wigilii. Choinki już macie ubrane? Domy przygotowane na 3 dniowe święta pod względem wystroju? Prezenty kupione?? :) 
Właśnie! Co kupujecie swoim najbliższym, czyli rodzicom, dziadkom? Dajcie pomysły, bo ja w tym roku mam pustkę i na nic nie mogę się zdecydować. :) Będę wdzięczna za inspiracje :) 

Stylizacja
Sweterek - Zara
Spódniczka - Zara
Miejsce - Fanaberia w Bydgoszczy 
Fotografował - Maciej 

FANABERIA to bardzo klimatyczna kawiarnia, w której style są pomieszane, ale wszystko idealnie ze sobą współgra. Jeśli będziecie kiedyś w Bydgoszczy lub może tu mieszkacie to koniecznie odwiedźcie to cudowne miejsce! 

Zapraszam Was do obserwowania mnie na:

Maxmodels Modelka
Fotograf Maxmodels 


Już w TYM TYGODNIU pojawi się dużo nowości na powyższych stronach zza obiektywu jak i z drugiej strony, serdecznie zapraszam! :) 



Życzę wszystkim cudownego tygodnia! :) 


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty