Sylwestrowa Noc 2019/2020

Ten rok kończę w bardzo dobrym nastroju, cieszę się że nadchodzi rok 2020 i mam nadzieję, że uda mi się zrobić jeszcze więcej niż do tej pory. 
Podsumowując krótko rok 2019 zacznę od najważniejszej rzeczy jaką było ukończenie studiów na kierunku Pedagogika o specjalności Resocjalizacja. Było to fantastyczne wydarzenie, które rozpoczęło moje długie wakacje letnie i to był początek, aby móc wejść już całkowicie w inne, doroślejsze życie :) 
Ciesze się, że z roku na rok przybywa mi klientów ma sesje zdjęciowe. Ten rok był na prawdę owocny w sesje okolicznościowe i z tego cieszę się najbardziej. Odkryłam kolejną ścieżkę fotografii, w której czuje się bardzo dobrze, poza sesjami indywidualnymi oczywiście :) 
Sesje z fotografami, na których moglam zobaczyć się po drugiej stronie obiektywu również zaliczam do konkretnych wydarzeń i przede wszystkim super wspomnienia zostaną w moich albumach. 
Jak chodzi o całą resztę to odwiedziłam 3 cudowne kraje, które spodobały mi się od samego początku. Trzy różne kultury, religie, tradycje, widoki, architektura... EGIPT, WŁOCHY I MAROKO. Jestem zachwycona, że mogłam tyle zobaczyć i doświadczyć osobiście tych wspaniałości. 
Podsumowując: ROK 2019 BYŁ JEDNYM Z LEPSZYCH, PONIEWAŻ BARDZO DUŻO SIĘ DZIAŁO. ❤️


FOTOGRAFOWAŁ: STAN SMOK
BODY: ELEGRINA
BUTY: GEMRE 

Na zakończenie pochwalę się ukończeniem kursu z wizażu. :) Mam nadzieję, że Nowy Rok przyniesie mi w tym zakresie doświadczenie i będę mogła się pochwalić moimi pracami. :) 


W 2020 Roku mam w planach trochę pozmieniać sprawy biznesowe, ale o tym juz za kilka dni! 

W ostatni dzień roku zapraszam Was na mojego INSTAGRAMA, gdzie dość dużo się dzieje, a w relacjach możecie oglądać MÓJ SYLWESTER 🎉🥂🎉

Na zakończenie życzę wszystkim, żeby Nowy 2020 Rok był rokiem dobrym dla wszystkich, lepszym niż poprzedni i żeby się Wasze marzenia spełniły w tym pięknym roku. Życzę również Szampańskiej zabawy do białego rana i żeby każdy jutro obudził się z radością życia. 
WAM I SOBIE TEGO ŻYCZĘ 🎉


Komentarze

  1. Szczęśliwego nowego roku ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale figura! Pieknie wygłasza, ciszę się, że ten rok był twoim rokiem 😊
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana ! :*
      Szczęścia na Nowy Rok Ci życzę :)

      Usuń
  3. Gratuluję certyfikatu, piękne zdjęcie i happy new year ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku 2020.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego nowego roku. Twoja figura wygląda przecudownie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję sukcesów i życzę kolejnych, aby ten rok był lepszy od poprzedniego ��

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja figura jest przepiękna! Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszego w Nowym Roku ����

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję sukcesów i życzę pomyślności w nowym roku! Cudowne zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciężko od Ciebie oderwać wzrok :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bym chciała zrobić kurs z wizażu tylko narazie niestety nie mam na to środków:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielkie gratulacje z ukończonego kursu i samych sukcesów w 2020 roku. Z niecierpliwością czekamy na twoje realizacje.

    PS. Wyglądasz pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę że też pasjonujesz się stylizacją paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty