WALENTYNKI - srebro w połączeniu z czerwienią

W piątek obchodziliśmy Święto Zakochanych, czyli jeden z piękniejszych dni w roku ❤️
Niestety z braku czasu nie zdążyłam nic Wam napisać nowego, dlatego przychodzę z nowym postem w spokojną niedzielę. Dziś mam czas na wszystko, więc się trochę rozpisze. 



Stylizacja
Sukienka - Bershka
Torebka - Tous
Buty - Guess

Na początku chciałabym Was zaprosić na mojego instagrama, gdzie jest mnóstwo nowości z sesji zdjęciowych i na pewno jeszcze trochę po spamuje zdjęciami od Macieja i nie tylko. W tym tygodniu kilka sesji zdjęciowych się zapowiada, więc cały czas do przodu i nowościami będę się z Wami dzielić w mediach. 📸 U mnie ciągle praca, a w wolnycj chwilach staram się nadrabiać zaległości w odpoczynku 😂 



Na Instagramie postanowiłam sobie zorganizować harmonogram, zobaczymy jak to wyjdzie. Oczywiście na span z sesji bądź z wakacji nie będzie on obowiązywał ☀️ 

Kilka dni przed Walentynkami oszalałas na punkcie produktów, które można podarować drugiej połówce na przezent. KLIKNIJ TUTAJ, ŻEBY TO ZOBACZYĆ. Uwielbiam odkrywać nowe internetowe sklepy ponieważ bez wychodzenia z domu, mogę zrobić fantastyczne zakupy z dostawą do domu. Sukienki, które urzekły mnie swoją oryginalnością, tu możesz zobaczyć więcej różnorakich kreacji na Walentynki lub inne okoliczności. Dla mężczyzn również znalazłam cudowne małe drobiazgi, którymi każdy elegancki mężczyzna będzie się cieszył. Niestandardowe spinki do mankietów, to idealny prezent jak i dodatek do ubioru mężczyzny. Spinki ozdabiają koszule, tak jak nas elegancka biżuteria. Zachęcam wszystkich do odwiedzenia strony, bo na prawdę jest warto. Jakość produktów na bardzo wysokim poziomie, a wysyłka bardzo szybka :) Ja osobiście jestem bardzo zadowolona z zakupów. 





Od Walentynek już coraz bliżej do cudownej, wyczekiwanej wiosny ☀️ Dobrze, że te nasze zimy są coraz łagodniejsze, to nie muszę ubierać się na cebulkę. Na lato już plany są, więc już wyczekuje wakacji z najbliższymi 🥰 A Wy już macie plany na wakacje? 

Cudownej niedzieli wszystkim życzę i żeby tydzień szybko zleciał ❤️

Komentarze

  1. Kochana wyglądasz olśniewająco! <3
    Ahhh, tak już się nie mogę doczekać cieplejszych, typowo wiosennych dni!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, piękne połączenie ��Wyglądasz olśniewająco

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentujesz. Sukienka bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka ładna, chociaż jak dla mnie za krótka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna stylizacja ! sukienka i buty - normalnie zakochałam się w nich. Super wszystko razem wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie to połączenie jest rewelacyjne
    Pozdrawiam, Mada
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Ślicznie wygladasz w tej sukience ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty