Przepiękne buty od Apia

Kochani w tym trudnym okresie dla Nas wszystkich, czas kwarantanny i siedzenie w domu, wychodzenie w konieczności to na prawdę nic przyjemnego. Ale trzeba przeczekać zachorowania w najbezpieczniejszy sposób. Oby z dnia na dzień liczba zachorowań i liczba ofiar koronowirusa malała na całym świecie ❤️ więc zostańmy w domu i przeczekajmy ten okres.
Sklepy, restauracje, dyskoteki itp wszystko jest pozamykane, więc sklepy internetowe nadrabiają w zarobkach. Ostatnio, w wolnych chwilach, tak na poprawę humoru, przegladam różne strony internetowe.. Odzieżowe, obuwnicze, z różnymi akcesoriami oraz gospodarstwem domowym i natrafiłam na super stronkę z obuwiem i torebkami o nazwie APIA.


Buty oferowane na stronie sklepu są bardzo dobrej jakości, a wygląd mają bardzo oryginalny. Ja uwielbiam różnego rodzaju buty.. od trampek, po klapki, aż po szpilki. Tu znajdziemy głównie eleganckie buty, trochę w stylu męskim. Pięknie komponować się będą z garniturem. CELEM sklepu jest oferowanie butów najwyższej jakości, z najlepszych europejskich fabryk, tworzonych na indywidualne zamówienie i niedostępnych nigdzie indziej. Buty są na prawdę unikatowe i jedyne w swoim rodzaju! Buty są wykonane z naturalnych skór, a wielkim atutem jest ich wykończenie lub stylowe dodatki w postaci ciekawych sznurówek. 
Ja wybrałam buciki, które widzicie na powyższym zdjęciu. Sznurówki będą dodawać interesującego akcentu całej stylizacji. 


Przewiewne, granatowe mokasyny doskonale uzupełniają męskie stylizacje zarówno na co dzień oraz na wyjątkowe okazje. Perfekcyjnie komponują się w wiosenno-letnich zestawach koordynowanych, np. z jeansami i przewiewną marynarką. Doskonale uzupełnią wizytową garderobę na świąteczne okazje, koktajlowe przyjęcia czy randki.

APIA sprzedaje polskie buty, które produkowane są we Włoszech. 
Ekskluzywne, jasnoróżowe, pudrowe szpilki z błyszczącą ozdobą perfekcyjnie sprawdzą się w wieczorowych stylizacjach oraz zestawach ubrań na wyjątkowe okazje, np. wyjścia do teatru czy na wielkie gale. Szpilki w odcieniu nude ozdobione srebrnymi kryształkami, perfekcyjnie uzupełniają zestawy ubrań na wyjątkowe okazje: koktajlowe przyjęcia, świąteczne spotkania oraz wesela. 


Mój must have na lato to stylowe skórzane klapki w optymistycznej kolorystyce z modną kokardą to praktyczne buty na sezon wiosenno-letni. Naturalna, ponadczasowe kolorystyka oraz charakterystyczna dla espadryli podeszwa, bardzo dobrze komponują się z codzienną garderobą. Letnie buty APIA Lela, doskonale sprawdzą się zarówno podczas codziennych spacerów, wakacyjnych wyjazdów, ale także jako stylowe i komfortowe obuwie domowe.


Jeśli interesują Was również buty dziecięce, torebki lub akcesoria niezbędne do czyszczenia i konserwowania butów, to również to wszystko znajdziecie na APIA :) Jeszcze raz zachęcam wszystkich do zakupów! :) 
Marka APIA to świetna stylistyka, najwyższa jakość materiałów, a przy tym wyjątkowo normalna cena, która jest adekwatna do jakości produktu. Marka realizuje swoje ambicje uwzględniając preferencje swoich klientów. 

Serdecznie zachęcam wszystkich do obejrzenia całej kolekcji, bo wybór sklepu jest dość spory. Każdy znajdzie coś dla siebie. A nic nie poprawi nam lepiej humoru jak możliwość zrobienia zakupów ❤️


Mam nadzieję, że już za kilka tygodni sytuacja będzie opanowana, wszystko wróci do normy i nasze nastroje będą o niebo lepsze niż są teraz. Wszystkim, którzy przechodzą kwarantannę lub są chorzy życzę wytrwałości i zdrowia, bo to jest teraz najważniejsze! 

Komentarze

  1. Nie znałam wcześniej tej strony, ale faktycznie mają ciekawe propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe te rzeczy, tylko niestety te ceny są przytłaczające jak na polskie realia płacowe. Moje najdroższe buty w kolekcji to martensy. Warto wydać więcej i kupić coś porządnego, ale najlepiej poczekać na wyprzedaże :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ! Ja też często gęsto czekam na wyprzedaże sezonowe :)

      Usuń
  3. Buty rzeczywiście unikatowe, jednak totalnie nie w moim stylu chociaż znalazłoby się kilka opcji (jednak cena BARDZO odstrasza).
    Na pewno pokażę mamie te buty. Ona lubi dobrą jakość i niestandardowy wygląd butów.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena adekwatna do jakości - serio ! Czasem warto wydać ciut więcej, ale zadowolenie wówczas będzie bezcenne :):)

      Usuń
  4. Ja w ostatnim czasie rozglądałam się za wymarzonymi, białymi botkami. Niestety obecna sytuacja zniechęciła mnie do zakupów.
    Mam nadzieje, że już niedługo będziemy mogli na spokojnie wrócić do normalności. Z chęcią zajrzę na stronę :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

  5. w Api czasami mają piękne buty. Ja póki co nie wychodzę zbytnio w domu wiec nie szykuje się do zakupu butów ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe buty.Najbardziej podobają mi się szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też najbardziej podobają mi się buty z pierwszego zdjęcia, ale w obecnej sytuacji wolę ograniczać zakupy do niezbędnego minimum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Teraz minimalnie sytuacja się poprawiła, ale liczba zachorowań rośnie, więc różnie to bywa ... :)

      Usuń
  8. Buty które proponujesz są naprawdę fajne. Mogą być butami zarówno na co dzień jak i na specjalne okazje. Niestety to trudny dla nas czas. I na razie niestety szansy na to, że to się zmieni nie ma. Ale najważniejsze jest to by dbać o nasze zdrowie. Jeszcze będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w tych różowych szpilkach!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Różowe szpilki cudne <3 mam podobne :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty