Biała sukienka od Elegrina


Kochani 🌸
Dawno mnie tu nie było i czas chyba wrócić, bo energii i motywacji mi nie brakuje.. Trochę gorzej z czasem, ale postaram się nadrabiać. Jeśli obserwujecie mnie na insta, to można tam zauważyć, że zmienił się on trochę i nadal dążę do perfekcji, takiej swojej perfekcji, więc cały czas będę go udoskonalać. Tutaj trochę zaprzestałam ze stylizacjami, ale za to na IG dużo nowości, więc jak ktoś nie widział to zapraszam serdecznie. 📸
Muszę zmienić trochę mojego bloga, więc z chęcią się dowiem, co Was interesuje, o czym chcielibyście czytać, czy same stylizacje Wam wystarczą czy może coś jeszcze dodawać? Dajcie znać w komentarzach!! Ułatwi mi to znacznie pracę no i zadowolę Was jako czytelników :) 
U mnie weekend bardzo intensywny. Plener  zdjęciowy w rzepaku, na polach i łąkach oraz coś sportowego. Było super, a efekty wkrótce na moim Facebooku oraz Instagramie :) 🌞
Jutro już do pracy, więc kolejny tydzień minie jak jedna minuta, no ale na weekend plany są i mam nadzieję, że ich realizacja przebiegnie pomyślnie. 

Sukienka ze zdjęcia zakupiona w sklepie internetowym Elegrina, serdecznie zachęcam do zakupów :) Piękne ubrania, wysoka jakość, cena adekwatna do produktu. Uwielbiam zakupy u nich, ponieważ ubrania są bardzo oryginalne, letnie, subtelne i dziewczęce. Sklep oferuje również stroje kąpielowe, które według mnie są po prostu SUPER 😍 

Życzę wszystkim słonecznej niedzieli i cudownego tygodnia 🥰

Komentarze

  1. Piękna, dziewczęca, wiosenna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też w sumie bardziej już przerzuciłam się na insta, telefon mam zawsze pod rekę, więc jakoś tak tam mi bliżej zawsze, niz odpalać laptopa na bloga.

    sukienka jest piękna, te falbanki, koronki- niesamowitego uroku i wdzięku dodają :)
    Sama uwielbiam takie dziewczęce sukienki :)

    Super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, piękna sukienka i śliczne zdjęcie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealna sukienka na letnie, gorące dni:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta sukienka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty